Hope :')


Heyya dan assalammualaikum.

Yeahh, bolehlah jugak online buat sementara :) Lohh, degil betul budak ne.Asyik guna laptop saja. FYI, laptop dengan saya memang tak boleh berpisah. Bhahaha. Saya baru lepas download SAI. Jadik!Jadik. *melompat kegembiraan. Tapi yang trial. Menchik gua. ==" Takpe ah, nanti nak download lagi sekali. Guna SAI ne senang sikit daripada guna Adobe I.Cuma kena pandai control mouse jelah. Ohh, sayamahubelajaradobeflash Oh, adakah impian saya ini akan menjadi kenyataan? Wait and see. Ceh ceh ceh .

Err...hehehe.

Pic atas tuh saya buat guna SAI. Percubaan pertama. HAHA, sebenarnya ada lagi dalam file tapi malas nak tunjuk kat sini sebab buruk lohh ==" Yeahh, saya harap semua result saya A+++++. Janganlahh ada D+. Takmaooo!

Photobucket

source : 2 Mekah

Selamat hari guru untuk semua guru-guru yang pernah mengajar Anis tak kiralah kat sekolah tadika ke, sekolah rendah ke, sekolah menengah ke. Oh, dan juga kepada semua guru di Malaysia. Happy teachers day! :)

AD : Thinking of making a tumblr.

Photobucket

Leave a Reply