It's holiday, holiday!


Virus happy dah melanda. Bhahaha, motif pic di atas? Takda kena mengena langsung. Abaikan buat sementara waktu.

Hai dan assalammualaikum semua pembaca setia. Cehh.

Hoyeahh, hari ini last exam and and minggu ini last sekolah. Bolehlah manjakan blog ini sekejap. Bhahaha . Edit blog? Winkwink. Ahhhh tak boleh! Minggu ni kena buat folio sejarah, buat homework yang tak siap lagi. Hadoii, banyaknya kerja. Takpe, buat slow slow. ( Last last tak buat langsung. Lalala ) Tapi, tskk minggu kedua ada tuisyen. Alahh, alahh alahh.*Malasnyeww

Ce teka saya guna laptop siapa? Okeyy, ini laptop hak milik mak saya okeyy. Laptop sendiri dah kena serang virus trojan. *Abang saya cakaplah. Jadi dengan hati yang terpaksa, terpaksalah guna laptop mak. Nak doodle doodle pun takda mood sebab laptop mak takda program SAI. Lagipun kaspersky dah expired . HAHA. Nasib baiklah dah habis exam. Bak kata Amal Ajlaa, 'Aku dah bebas dari penjajah. Merdeka!' . Ayat ni memang ramai ah guna bila habis exam. Yeayy, sukanya hati.Tak perlu duduk dalam dewan. Dah berapa minggu duduk dalam dewan. Bosan wehh. Budak-budak kelas lain suka buat bising. I miss 2 Mekah <3

Esok ada sambutan hari guru. Orang lain dah lama sambut. HAHA, takpe Oh takpe. Saya mahu kasi hadiah coklat kat ustaz. #Bukan coklat ChokiChoki tuu . Blog 2 Mekah dah berhabuk ohh. Diorang ne malas betullah nak update. Asyik I je. #Koya. Sis Syamim, exam dah habis ka? Dah berhabuk dah blog akak tuu. Teheee. :D

Reminder note : Bawa RM____ untuk bayar coklat tu esok ^^ Siapa bijak , cuba teka berapa harga coklat tu. Bawah RM10.00 je. Sekali lagi saya ulang ya, bukan coklat ChokiChoki yang sepuloh sen tu :)

Nak jumpa Randy dan Melody jap. Bye.

Photobucket

2 comments: