Once upon a time,


Hai dan assalammualaikum semua!

Okey,ni bukan cerita fairytale ke hape.Jadi baru baru ni,saya tak hupdate blog pasal saya balik kampunglah kan.Hehhehh,hari tu kemain lagi kata tak balik kampung ;p Konon.Jadi bagaimana raya kamu semua?Seronok kan?Sebut pasal duit raya,er tak banyak yang saya dapat.Memang betul hipotesis Amal buat tu,"Semakin bertambah angka pada umur,semakin berkurang angka pada duit raya.".Sape setuju angkat tangan ;p

Memandangkan duit raya tahun ni yang ciput semacam,jadi takda harapanlah untuk daku membeli anak patung domo yang besaq tu,tskk T________T

Tapi,

Heheeeee
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ngehheh,saya ingat Cik Nad manalah tadi.Hohohh.Tapi alhamdulillah,menang jugak GA ni ;D

Tutup cerita pasal tu,hari tu saya pegi beraya kat Machang,Kota Bharu dan Terengganu.Saya beraya kat Terengganu kat rumah kawan lama saya.Lama oh tak jumpa dia,rindu sehh.Time berjumpa tu,malu-malulah konon.Yelah kan,dah lama tak jumpa.Kitorang cerita macam-macamlah kan,pasal sekolah,pasal pelajaran #ceh.Topik yang kitorang bincang mula-mula pasal artis korea.Erk.

Kawan saya kata, math dia teruk.Saya pun kata ,'Ehehh,samalah dengan saya.' Huff,tak tahulah exam nanti boleh buat ke dak math.Kalau soalan tu senang macam makan kacang putih,saya kunyah-kunyah jelah. -____________-

Baru-baru ni,mak sedare saya datang ke rumah.Depa datang dari Kota Bharu dan nak pegi KL.Saya sangat gembira pasal dapat jumpa sepupu comel saya ni!Heehee.

kroihh..kroihh

Abang kepada budak kecik kat atas ni kononnya tangan senilah kan so dia pun lukis kat papan putih..


...kereta.Ahahh,semartt.

Sekarang saya dah tak boleh online sangat #maybe. Hihi,rasa nak deactivated FB dan fokus kepada study.Ceh kononlah tu.Mula-2 je semangat nak buat ulangkaji tapi tak sampai 10 minit dah rasa malas.Tak lama lagi budak-2 tahun 6 nak UPSR dah kan?Good luck untuk korang.Buat masa sekarang,tumpukan perhatian kepada peperiksaan dulu.Lepas periksa nanti,korang boleh 'raya' puas puas.Hihihi. #Okey,saya pandai cakap je

(P/S : Doakan kejayaan saya dalam peperiksaan nanti.Oh,first time Amal dapat ngomen dengan AyeemAyam,dah pun melompat tak ingat dunia :p )

1 comment: