Pot pet pot pet bersama saya :>

Hai dan assalammualaikum :>

Saya dah kata kan saya akan kembali.Ehehh,tapi exam tak habis lagi.Lek luuu,nak release tension dulu.Tak syiok ah macam ni.Muehehe.Nak cerita pasal exam neh,soalan Akhlak kemain ah susah kan.Jadi time tu,memang saya tak dapat buat apa-apa lagi selain daripada main tembak-tembak.Best oh ;D (Best apenyeww) Inilah akibatnya malas sangat nak hafal kan,padan muka untuk diri sendiri :b P/S :Terima kasih kepada sesiapa yang wish happy birthday good luck untuk saya tu.Tskk,ni nak nangis ni.Huuuuuuuu T___T

Oh,hari ni semua budak-budak UPSR dah habis exam kan?Saya tahu adik adik junior saya ni mesti boleh dapat result yang terbaiklah ;D Sebut pasal junior ni kan,teringat pulak saya kat sorang kakak senior cantik ni.Kakak senior ni cantik tapi sayangnye dia garang >< .Okey,takut haku dibuatnya.Dahlah kat sekolah selalu je bertembung.Hari tu bertembung kat perhimpunan pastu kat dalam tandas pulak.Pftt,saya dah tak tahu nak lari kat mana lagi @__@ Saya berani cakap pun pasal saya rasa kakak tu takde Facebook. Er,kalau ada macam mana?Okey,sah sah saya tutup terus blog Anis Nutella ni.Miahaha.

Tadi,

Time balik sekolah tadi,saya terserempak dengan kakak ni.Ini kakak senior lain pulak okey.OMO!Terkejut terkejut!Kakak tu pakai beg Domo!Masa tu kawan saya adalah kan,dia tu Eka.Jadi saya kata kat dia 'Eka,tengok kakak tu Eka.Dia pakai beg Domo!' Pelik,saya pulak yang excited lebih-lebih.Bhaha,Eka pun kata jelah dengan selambanya 'Awak tarik je beg kakak tu.' Hahaha.Are you out of your mind?Tak pasal pasal dapat pelempang free nanti ;p Okey,nak kumpul duit banyak-banyak nak beli domo :)

Lagi,

Saya rindu mamat ni err...ehh!Bukan bukan!Dia bukan budak sekolah saya.Tapi dia dia tu ahli kumpulan B2ST!Ahahh,lama tak tengok muka dia.Okey Yoseob,hang memang comellah.Aku jadi tersenyum seorang diri bila tengok hang kat youtube dalam video Beautiful tu.Tutup cerita pasal ni,cakap-cakap pasal Yoseob memang tak boleh nak berhenti loh XD

Saya sakit.............hati.Okey bai.

2 comments: