Edit blog lagiii :)

source:photobucket
Hai dan assalammualaikum.

Perasan sesuatu yang lainkah kat blog saya ni?Hihi,saya tukar template lagi tapi still template blogskins.Layout ni daripada The Secret Lies.Cantik layout ni jadi saya berkenan,haha.Saya malas guna template yang dulu sebab saya perasan template tu rosak sikit.Saya buat blog ni warna hitam dan pink.Yeah,pink itu semestinyaaaaaaaaaa.Kalau guna warna lain mesti tak lama,last-last tukar jugak :p Mula-mula nak buat blog ni warna pink dan putih tapi sakit mata pulak tengok.

Kat sekolah time masa BI tadi nyaris-nyaris saya nak kena sound dengan cikgu saya.(Bukan nyaris-nyaris tapi dah memang kena pun) Sebabnya saya tak gi salin dialog Rumpelstiltskin dalam kertas A4,saya pegi hantar yang sir fotostat.Dush,nasib bahek tak nangis.Kahkahkah.Sir ajar kitorang buat karangan about speech lepastu suruh kitorang berucap kat depan kelas.Uh uh,saya antara salah seorang yang dipilih oleh sir saya itu untuk berucap depan kelas.Serius berdebar gila-gila.Dahlah tak hafal pun teks yang sir kasi tu.

Masa tauhid pulak,ustazah saya ada tanya siapa bakal jadi pengawas tahun depan kan.Saya tak dengar pulak ustazah tanya apa sebab tetiba saya dengar Hanan sebut nama saya.Sambil kening terangkat,muka konpius saya pun tanya, 'Gapo?' .Basirah dan Eka pulak tersengih sengih.Eeee budak berdua ni ,aku tampar kang .Dahlah kelas saya banjir .Ekcelli tempat saya,Basirah,Ain dan Eka je yang banjir pasal botol air saya jatuh pastu pecah.Memang careless lah saya ni :/ Budak lelaki pulak selamba je kata 'Hahhhh,pecohhhhh.Padan mukee.' Okey okey,nasib baik saya ni boleh bersabar lagi.

Okbai.Blog ni nampak kemas atau tak? ;)

p/s:Makan hati,suka hati,terasa hati,sakit hati, jatuh hati

9 comments:

  1. cantik gila!!nice background=)

    ReplyDelete
  2. @ Gadis mutiara
    terima kasihhhh XD

    @ Realiti Imaginasi Untuk Inspirasi
    terima kasihh.hihi

    ReplyDelete
  3. ceh, kemain lawa punye blog.

    ReplyDelete
  4. @ Miss Xyz =)
    ahhahh,terima kasih ye :>

    ReplyDelete
  5. nice blog ! btw , gikwang sungguh handsome la ! my bias . err our bias? haha

    ReplyDelete
  6. @ byhah said :D
    our bias,hihi.eh,bias tu apa? ;p

    ReplyDelete