Tag game #2


Hai dan assalammualaikum!

Fuh fuh!Lama tak update.Rasa macam sebulan tak update.Hua hua hua.Malas nak cakap pasal exam.Hehheh,exam tak habis lagi sebenarnya.Tak tahu nak buat post apa jadi saya nak buat tag game ni.Terima kasih kepada Kak Seri sebab tag saya ^^

Questions by Kak Seri :

1) Impian anda?
Jap,tengah fikir..

2)Perkahwinan yang macam mana anda inginkan?
Perkahwinan ala-ala princess gituh. #uwelkk

3)Angka yang anda minati
2

4)Apa yang anda suka pada pakwe/teman anda?
Teman dengan pakwe lain kan?Okay,saya suka cara dia senyum ^^

5)Apa yang anda tidak suka pada pakwe/teman anda?
Jawapannya.....................................entah.Ringkas kan? Next!

6)Perkara yang lucu ketika dating?
Dia tercekik tulang ikan masa makan. *rekaan semata-mata*

7)Tempat yang anda rasa paling best yang pernah anda pergi?
Jamban,Mirhad,Toilet,Tandas .Sama je maksudnye,hehheh.Bila pergi sana,memang rasa bahagia sebab dapat tunaikan semua 'hajat' kita.

8)Suka masak?
Oh,memasak pun saya tak gheti.Saya suka makan jew

9)Tabiat buruk anda yang susah nak ubah?
Bangun lambat =p

10)Pandangan anda terhadap ayat "cakap tak serupa bikin"?
Hahaha *tetiba*

11)Ada apa dengan blog saya?
Ada tulisan besar,tulisan kecik.Oh,saya suka main cursor tu,hiwhiw.

Ada banyak lagi nii,tak tahu nak tag sapa jadi sila tag diri sendiri hokay? :) Babai .

Leave a Reply