Thank you needle and thread :]

Muehehe XD

Hai dan Assalammualaikum.

Malam ni tak tahu kenapa rasa busy weh.Hehheh.Tadi pegi lipat baju,pastuh basuh pinggan.Lepastu pulak pegi masak air.Rajinnyewww anak dara ni.Kahkahkah.Tapi fact saya pemalas hokay.Peace peace! ^^v

Ohyaaa,saya tukar template lagi kawan-kawan.Hendak buat macam mana saya terlebih rajin.Template ni daripada Kak Nazihah.Template dia nak dekat sama je macam template lama saya tuh :D Harapnye header saya nampak centerlah lepas pakai template ni sebab hari tuhkan,ramai kata header saya tak center.Sekarang dah nampak center ke tak eh?

Tadi masa dok syok melayan perasaan dalam bilik,tetiba adik saya yang bongsu masuk bilik saya.Dia kata saya menang hadiah!Whut?Dialah yang pertama sekali bukak hadiah saya tu.Hamboii,berlagak macam dia pulak menang contest .Nak tahu saya dapat hadiah apa?Saya dapat hadiah keychain domo sebab saya join giveaway Kak Nad hari tuhh.Ya Allah,saya rasa gembira sangat!Sekarang dah ada dua domo :) Terima kasih banyak-banyak kepada Kak Nad dan Needle and Thread :]

Okeylah,nak tidur.BAI.

p/s:Esok sekolah.Malas T^T

Leave a Reply