Contest 'I'm proud to be a blogger!'



Hai dan Assalammualaikum :3

Saya dijemput oleh Wawa untuk join contest ini :D Meh tengok syarat-syaratnya dahulu

Syarat-syarat;

Kena ada blog *kalau takda sign up la
Warganegara Malaysia
Wajib follow Wawa dan Nana untuk tahu update-update terbaru.Copy gambar diatas dan directkan ke blog Wawa atau Nana
Buat slogan.Cth: saya berbangga menjadi seorang blogger kerana...blablabla
Tidak melebihi 15 patah perkataan
Tidak kira sama ada english atau bahasa melayu *slogan
Tag tiga orang dan pastikan dia tahu
Postkan link post anda mengenai contest ini

Ehemm,slogan saya : Saya berbangga menjadi seorang blogger kerana saya dapat mengenali dunia luar dan dapat mengeratkan hubungan silaturrahim. (16 patah perkataan *lebih satu je :p)
Sekarang saya perlu tag 3 orang blogger.Trengg teng tenggg saya tag Nurin Hanani,Red Rambutan dan Thirah Ghafar.

Okay,babai!

Leave a Reply