Contest My Blog Simple But Cun

Assalammualaikum dan hai.

Saya di tag oleh Kak Lala yang comel ni,hohoh :D Nak join jugak ?Jom kita tengok syarat-2 dia terlebih dahulu ^^v

 Terbuka kepada warga Malaysia ,lelaki dan perempuan
 Wajib follow blog Najla dan Dina untuk mengetahui perkembangan selanjutnya
 Wajib like fanpage Najla dan Dina .Akan update pasal contest disana
 Jika kurang daripada 20 penyertaan,maka contest ini akan dibatalkan secara automatik
 Link www.sayaawesome.blogspot.com tidak akan diterima di shoutbox juga
 Pos kan link anda di comment box Najla (jika anda dari blog Najla) comment box Dina (jika anda dari   blog Dina Tag 2 atau lebih rakan blogger anda dan pastikan mereka tahu

Tag : Kak Ziera & Aliyah

Oh,saya lupa saya pegi deactivate facebook saya T.T Nanti saya gi activate balik k?Kbai .

Leave a Reply