Day 1: 10 things about you

Vector #2 : Yang Yoseob :3
10 things about me;

-Saya perempuan *berapa kali kena cakap ni?
-Saya suka B2ST (Awuwww,Yoseob)
-Saya pendek tapi mak dengan abah saya cakap saya tinggi ^@@^
-Saya tak suka bersendirian,rasa nak menangis.Tskk
-Saya mesra alam
-Saya kidal
-Saya rabun jadi saya pakai cermin matalah!
-Cepat gelabah,penakut,cepat terasa,mengada-ngada dan lemah lembut <--Auwww
-Saya kerap menyebut 'I dont care eh eh eh eh eh' depan kawan-2 saya.Ayat tu diciplak daripada lagu kumpulan 2NE1.Oh maafkan dakuuuuu.
-Saya tak tahu nak taip apa = =



2 comments:

  1. wow, kita ada 2 persamaan ah! saya kidal and saya rabun! :D hihiw, ptutlah kita cm ada keserasian je kan, tk gitu? HAHAHAHA, ayt gedik n.n'

    ReplyDelete
  2. @aqilah mazalan
    lahh,akak rabun jugak ke?Hiwhiw,ada geng dahlah,lalalalal~

    ReplyDelete