New look!

So how's the new look for my blog?Saya bosan dengan template lama jadi saya tukar template yang baru.Ini sebenarnya template pertama saya untuk 2015.Saya nak blog saya nampak simple je macam template dulu tapi saya tak tahu kenapa nak edit simple macam ni pun saya ambik masa berhari-hari nak dapatkan idea haha itupun baru hari ni dapat idea so seharian hadap laptop sebab nak cepat siapkan edit blog ni.

(sebelum)

(selepas)

Saya guna Simple Template je ni.Kali ni saya guna warna lilac sebagai tema warna blog ni nak bagi nampak kelainan sikit sebab warna lilac ni warna yang saya jarang guna kat blog ni biasanya kan saya asyik guna warna pink dan putih je.Warna macam tudung sekolah aku pun ada jugak blog aku sekarang ni haha.Kalau korang perasan sesuatu,saya tak letak header kat blog ni.

Dah lepas edit blog ni banyaklah aura datang nak hapdet blog.So many things happened in March yang saya tak update langsung kat blog ni jadi tunggu tau nanti saya akan update.Dahlah mengantuk ni malam2 buta update blog,bonne nuit.



3 comments:

  1. cm nak try ubah wajah blog cmni je. hehe

    ReplyDelete
  2. yg lama pun cantik.. yg baru ni lagi la ohsem!!

    ReplyDelete
  3. If you want to get product so e commerce websites help you. 24*7 service for costumers. Creating And Modifying Sheet Metal Designs In Autodesk Fusion 360 You can get it anywhere in world. Prices are different.

    ReplyDelete