Craving satisfied

Enough of raya food,aku nak layan western pulak hiks.Tekak ni dari hari tu lagi ngidam nak makan pizza.So hari Sabtu lepas dengan semangat waja aku pun pergilah Pizza Hut.

Dengan adik aku sekali aku drag untuk teman aku makan pizza siap membebel aku dahlah esoknya tuh nak sekolah,keje sekolah dia pun tengah berlambak lagi aku pulak time² centu baru ngada-ngada nak ajak dia keluar makan pizza.Nasiblah dapat hakak camni.


Sorry doktor saya dah langgar pantang braces minum air gas.Alhamdulillah hasil duit raya dan voucher yang aku dapat masa beli buku kat Popular hari tu dapatlah tampung makan minum dekat Pizza Hut ni.

Total semua RM23.76 include gst.I just lahvv spending my money on foods.Aku rasa berbaloi gilalah sebab aku beli guna voucher en so murah sikit daripada biasa boleh dapat 1 regular pizza,2 fizzy float dan 2 mushroom soup.Pizza iols pilih pun sedap.Tak nyesal pilih chicken pepperoni (family favorites).Biasanya aku fail bab pilih pizza ni haha tapi kali ni puas hati laa sebab menepati citarasa ai.


Terserlah kebahagiaan aku disitu.


23 comments:

  1. Wowwwww murahnya. How did you get the vouchers?
    Tak pernah lagi makan pizza hut with less than RM50.
    Omg I need some vouchers. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah kan rasa cam murah gila rugi pulak kalau tak guna voucher tu.i think sebab beli buku kat popular hari tu lebih daripada RM100.Dalam 3 voucher pizza hut saya boleh dapat wuhuu.

      Delete
  2. Adik yang baik tu. So, adiknya sempat siapkan kerja sekolah tak? Hahaha.

    Untunglah dapat makan pizza dengan voucher tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya bangga dapat jadi kakak dia haha.hmm saya pun tertanya-tanya jugak pasal tu lol

      Delete
  3. Sy lak makan kambing bakar.. Haha.. Bakar sendiri je kat umah.. Bnyk lak makan mknn raya ni sekali kena tukar selera tekak ni kan..

    Ooo pakai braces xleh minum air gas eh?

    Jejalan raya sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedapnya kambing bakar *O* alamak tetiba rasa nak try kambing bakar pulak.Yup,tu salah satu pantang larang dia takut ada effect apa2 en kat braces.Maaf penat2 jalan-jalan raya kat sini tapi tuan blog tak bagi duit raya :P

      Delete
  4. haha sy pun bebraces dan dah 2/3 kali langgar pantang,,effect dia luntur sikit warna O tiles tu --'

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo macam tu ke.tu pun sebab saya rasa dah berbulan-bulan tak minum air gas so why not kan cuci perut sikit hakhak

      Delete
  5. sekali sekala syok kan makan pizza...kak sally baru je makan smlm ..tukar voucher pizza free masa g review dominos

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi rasa nak makan pizza lagi sekali hihi.wahh untunglaa kak sally,jeles ni

      Delete
  6. sy dah lama tak makan pizza. haha. lapar pulak tengok gambar pizza ni XD

    ReplyDelete
  7. wahh, nampak sedap betul pizza tu..

    ReplyDelete
  8. Ni yang rasa mengidam pizza ni.. dapnya.. btw sis deeba follow sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pasal2 drag sis jugak ngidam pizza macam saya :D

      Delete
  9. Murahnyaaaa..tak pernah lagi dapat voucher pizza. Kalau voucher domino banyak lahhh. Sedap pizza..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikr hehe.Kat tempat saya takde domino sedihnya T_T nak jugak try makan dominos pulak

      Delete
  10. Cunnya akak kita sorang niee..hehe

    ReplyDelete
  11. Cunnya akak kita sorang niee..hehe

    ReplyDelete